Blogging

Podniesienie świadomości marki i produktów to długofalowy i żmudny proces. Bez inwestycji ogromnych środków w reklamę  najpopularniejszych mediów takich jak telewizja, radio, prasa ciężko jest osiągnąć szybki sukces.


Świadomość produktów i marki można także budować poprzez często aktualizowane i rzetelne informacje na temat swojej oferty, rozwiązań.
Internet jest medium, z którego korzysta praktycznie cała populacja. Strony internetowe, portale , fora nie od dzisiaj budują świadomość produktów i wspomagają sprzedaż dla firm i korporacji. W ostatnim czasie popularnym i skutecznym rozwiązaniem jest BLOG korporacyjny lub produktowy.


BLOG o ściśle zawężonej usłudze lub produkcie może w łatwy sposób skupiać w sobie uwagę wszystkich zainteresowanych i potencjalnych odbiorców. Duża zaletą takiego blogu tworzonego w ojczystym jeżyku odbiorców jest bardzo dobre pozycjonowanie słów kluczowych w wyszukiwarkach (Google, Netsprite).


Blog w prosty i skuteczny sposób obwieszcza wszystkie aktualizacje i zmiany. Przekazuje stale aktuane informacje, które wyświetlają się w kolejności od tych najnowszych. Blog może być także świetnym narzędziem do wsparcia działań pozycjonerskich macierzystego serwisu firmy.

 

Przykład:

Polski
 

Szybki kontakt

Copyright © 2011-2015 PR-IT. All rights reserved.